piątek, 11 maja 2012

:) + Promo drugiego sezonu + sesja Jade i Nikity

Hejka!
Zadowolona minka w temacie dlatego, że cieszę się, ze Paula wróciła - brakowało tu jej a ja przepraszam że zawiodłam nie dodając regularnie notek - wiem że jestem do niczego.... - próbowałam utrzymać tego bloga ale niezbyt to mi się udało :( Koniec o mnie teraz promo wiem że koszmarna jakość ale przynajmniej jest:
Teraz sesja Jade i Nikity (wiem że na zdjęciach jest s-o-a bo to symbol mojego drugiego bloga - i jest za pozwoleniem administratora - czyli siebie -  umieszczane na tym blogu - co i tak świadczy o tym, że nie wolno ich kopiować)







Jeszcze raz przepraszam was i Paulę że zawiodłam
Proszę o komentarze.
Trixi :*//Magda

2 komentarze:

  1. Super notka ! :)
    Fajnie ,że wstawiłaś promo ;d

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz wtedy kiedy czas ci pozwala. Ja nie jestem zła. Sama czasami mam zaległości.. Spokojnie.
    Fajna notka


    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń