czwartek, 10 maja 2012

Remont

Hejka ♥


Skoro chcecie żebym wróciła to wracam : )
Musicie mi jednak w tym pomóc... Blog przez jakiś czas będzie w "remoncie". Potrzebuję waszych pomysłów. Chodzi mi konkretnie o nagłówek. Kto chce włożyć w tego bloga coś od siebie bardzo proszę o wysyłanie nagłówków na mój e-mail paucia120@wp.pl do 18 maja . Możecie też pisać w komentarzach jak mogę zmienić wygląd, tz. układ, tło i takie tam.. Za każdy nagłówek i fajny pomysł będą nagrody. Mam na myśli podziękowanie i polecenie bloga + komentarze :)
Więc bardzo proszę o jak najszybszą pomoc. Wysyłajcie nagłówki i piszcie pomysły ^.^

Pozdrawiam
Paula ♥

4 komentarze:

  1. Super że wracasz.!;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ,że wracasz :)
    Ja bym zmieniła tło, tzn. zamiast takich zwykłych obrazków, dałabym na tło jakąś fotkę z Hoa , najlepiej jakąś parę, lub postać ,którą najbardziej lubisz.
    Co do nagłówka , to niestety nie jestem za dobrym grafikiem ;d
    Pozdrawiam,
    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie, z wielką przyjemnością zrobie dla Cb nagłówek.:*
    Możliwe że nawet dzisiaj.

    A jeśli chodzi o tło, to polecam ci normalne czyli zwykły kolor który by pasował do nagłówka.:)

    Nataliaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zrobię cały szablon i Ci wyślę. Cieszę się że wracasz

    OdpowiedzUsuń