sobota, 27 października 2012

Hejka :) ; Małe Pytanko

Hejka
Mam na imię Ola :) Jestem wielką fanką Tajemnic Domu Anubisa. Chodzę to 1 klasy Gimnazjum. Jeśli macie do mnie jakieś pytania dotyczące bloga piszcie na olaauksztulewicz@o2.pl . Ale teraz do rzeczy. Co byście chcieli, abym pisała na tym blogu ? Scenariusze, kartki z pamiętnika, czy ciekawostki o hoa. Proszę was o info w komentarzach. Notki ode mnie będą pojawiać się tak często, jak będę mogła.
                                
Lusia                            

6 komentarzy:

  1. Od kiedy pamiętam na tym blogu były umieszczane zwykłe notki i zdjęcia, więc fajnie by było wprowadzić np. scenariusze. Wielu by bardzo chętnie coś takiego tutaj przeczytało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak i na twoim miejscu "odświeżyłabym" trochę wygląd bloga. Np nowym nagłówkiem ;)

      Usuń
  2. Też myślałam o zaczęciu pisania scenariuszy, więc pewnie tak zrobię. Jednak nie chciałabym pisać tutaj tylko scenariuszy, żeby zachować trochę z zamysłu Pauli. Co do nagłówka, to być może go zmienię. Nie ukrywam, że niezbyt umiem to robić, więc nie doznaj szoku :D . Coś napewno zmienię, tego możesz być pewna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, darzę tego blog wielkim szacunkiem i nie wątpię w twoje umiejętności. Tak dla jasności to kiedyś pisałam na tym blogu, ale po prostu Paula przez pewien czas zostawiła mnie z nim samą i nie dawałam rady, więc wiem jak to jest tutaj pisać . Jeżeli chciałabyś (może kiedyś) to służę pomocą w szablonach, bo chociaż tak mogłabym odwdzięczyć się Pauli za to, że nie wyżyła się na mnie kiedy wróciła i nie zastała mnie już na tym blogu.

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za wszelką pomoc. Na pewno chętnie ją przyjmę. Ja chciałabym tchnąć w tego bloga nowe życie. Czytam tego bloga od bardzo dawna, a teraz mogę na nim pisać. Ten blog zawsze był świetny. Mam nadzieje, że chociaż przywrócę mu dawną świetność :) . Niedługo pojawi się ode mnie druga notka, a w niej pojawią sie wszelkie moje zamysły dotyczące tego bloga. Nagłówek pojawi się niedługo. Możesz być pewna, że zwrócę się do cb z pomocą, bo powiem szczerze- nigdy nie miałam nic do czynienia z grafiką komputerową. Więc do następnej notki.
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jeżeli chciałabyś jeszcze jakąkolwiek pomoc - nie wiem nawet inspiracje na notki to to jest mój mail:
      trixi_magda@vp.pl

      Usuń