poniedziałek, 29 października 2012

Promo 3 sezonu tda ; Zapowiedzi

                                             Heloł
Jak to w tytule wspomniałam w niedzielę pojawiło się pierwsze promo 3 sezonu tda.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZNAXf35PoQs

Najbardziej rozbawił mnie ,,obrządek inicjacyjny " Patrici. Chociarz trochę się zmartwiłam... Jestem wielką fanką Peddie, a tam co chwilę przewijają się K.T. i Eddie. Mam nadzieje, że między nimi nic nie ma. Za to bardzo podoba mi się nowy wygląd Patrici. Ale już pomijając to sezon zapowiada sie bardzo interesująco... Będę czekać na niego z niecierpliwością. Jutro pojawi sie opis Patrici z mojego punktu widzenia. Pojawi się późnym popołudniem, bo moja przyjaciółka ma jutro urodziny i robię jej niespodziankę. Do następnej notki

                                                                               Lusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz