piątek, 23 listopada 2012

Drugie promo 3 sezonu House of Anubis

Heloł
Na youtubie pojawiło się nowe promo 3 sezonu hoa. Jest troche krótsze od poprzedniego, ale bardziej skupie się ono na K.T. , a nie na Eddiem. Wiemy też, jak są ubrani uczniowie. Mam nadzieje, że pojawi się przynajmniej jeszcze jedno.
Zauwarzyłam też, że pojawiła się nowa nauczycielka i wygląda na to, że będzie miała jakiś wpływ na rozwiązanie kolejnych zagadek Domu Anubisa. Na tym filmiku widać też, jak będzie wyglądałą Patricia. Mi się bardzo podoba. Przepraszam, że tak bardzo o niej mówię, ale jest to moja ulubiona postać. Kiedyś była nią Nina, ale w drugim sezonie bardzo się zmieniła. Mam też do was pytanie. Jaką postać mam teraz opisać ? Proszę o komentowanie. Postaram się też wstawić zakładkę ,, Bohaterowie ". Do następnej notki.

2 komentarze: