wtorek, 19 lutego 2013

Mała sesja Willow

Hey ludzie!

Wiem, że dawno nie pisałyśmy (a szczególnie ja), ale musicie nam wybaczyć,gdyż na pewno wiecie jak to jest mieć peeeeełno nauki.Nie wiem co dokładnie z Olką, ale ja najpierw byłam na Słowacji, potem nie miałam dostępu do neta, bo mi się zepsuł komputer i w ogóle kompa nie miałam, a na sam koniec w szkole zaczęłam przerabiać kolejną lekturę i codziennie miałam do napisania wypracowanie+zajęcia dodatkowe+brak wolnego czasu!!!
Ale już jestem i was nie opuszczę przynajmniej na razie.Z tym, że dzisiaj mam mało czasu na napisanie czegoś.W czwartek obiecuję, że będzie coś porządnego w notce, ale dzisiaj jeszcze nie.Choć może mi się uda wejść gdzieś koło 20.00.

Ok no to sesja zdjęciowa Willow:


Ta fotka mnie rozwala.
 
Sodziutkie
Jak dla mnie wyszła pięknie
Taką kreację to ja bym chciała.
Hej Jerome.
Willow z Amber.




Ok to tyle na teraz.Wiem, że trochę mało, ale naprawdę robione na szybko.

Buziaczki 
Patricia <3

PS: Nie wiecie czemu nie mogę na bloggerze założyć nowego bloga? Ładuje mi się i ładuje, i ładuje i nic!!!Już nie wiem co mam robić. :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz