sobota, 23 lutego 2013

Opis Joy

Heloł
Na początek BARDZOO was przepraszam. za długą nieobecność. Prace klasowe, zajęcia dodatkowe i przygotowania do konkursu piosenki niemieckiej, w który wrobiła mnie przyjaciółka. Jednym słowem masakra. Ale teraz wracam . Wracam z opisem jednej z najbardziej kontrowersyjnych postaci hoa- Joy



1 sezon- W pierwszym sezonie bardzo mało wiemy o Joy. Została porwana przez Stowarzyszenie Victora, ponieważ myśleli, że to ona jest Wybraną ze względu na datę urodzenia. Jest najlepszą przyjaciółką Patrici i to ona najbardziej przejęła się jej zniknięciem. Była dość blisko z Fabianem, lubi Roberta Patinsona i komedie romantyczne.
2 sezon- Joy wraca do domu Anubisa a wraz z jej powrotem komplikuje się sytuacja między Niną a Fabianem. Joy na wszelkie mozliwe sposoby próbuje odzyskać uczucie Fabiana mimo jego niechęci. Jest wytrwała i uparcie dąży do celu. Walczy o miłość mimo ostrzeżeń reszty domowników. Cechuje ją mądrośći spryt, co udowodniła w grze w Senet. Jest wrażliwa i miła. Przyjaźń jest dla niej bardzo ważna, dla Patrici zrobiłaby wszystko. Czasem ocenia ludzi zbyt pochopnie.
Podsumowanie- Mimo, iż Joy budzi wiele kontrowersji i niechęci do jej postaci, to nie jest taką okropną osobą. Jest po prostu nieszczęśliwie zakochana, a kobieta z miłości jest w stanie zrobić wiele. Moim zdaniem Joy to ciekawa postać i warto jest się jej bliżej przyjrzeć.

I jak wam się podobało ? Troszkę się namęczyłam z tym opisem, ponieważ musiałam spojrzeć głębiej w swoje uprzedzenia do tej postaci. Czekam na komentarze pod tą notką. Do zobaczenia
Lusia

2 komentarze:

  1. Mnie się podoba :*

    Patricia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja czekam na kolejny scenariusz mam nadzieję że dalej prowadzisz ten blog

    OdpowiedzUsuń