poniedziałek, 17 grudnia 2012

Nowa bloggerka

Heloł
Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale nie miałam czasu. W szkole prace klasowe jedna po drugiej a do tego mama złamała nogę i połowa obowiązków przeszła na mnie. Długo sie nad tym zastanawiałam i postanowiłam, że zatrudnie nową bloggerkę na tego bloga. Ja nie jestem barzdo wymagająca, jeśli chodzi o osoby ze mną piszące. Więc osoba piszące ze mną powinna :
1. Mieć skończone przynajmniej 12 lat
2.Znać podstawy ortografi i interpunkcji
3.Miec konto na bloggerze ( to chyba oczywiste )
4. Zaproponować mi, co chce robić na tym blogu
5. Mieć chęć i zapał do blogowania
6. Znać wydarzenia z 1 i drugiego sezonu
7. Być sumiennym i odpowiedzialnym

Zgłoszenia dawajcie na mój adres mailowy- olciamarzycielka@gmail.com albo na mój nr gg- 43408701. Czekam na info od was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz