sobota, 22 grudnia 2012

Scenariusz nr 5

Heloł
Wkońcu udało mi się napisać scenariusz. Poza tym, mamy nową bloggerkę- Oliwię. Więc nie przedłużam i daję scenariusz.

A: Fabian, Ty ? Tu? z Joy ?
F: Tak, taki przyjacielski wypad a co ?
Al: Przyjacielski wypad na komedię ROMANTYCZNĄ ?
Jo: No przecierz to komedia. Dajcie spokój. A co wy tu robicie ?
A: Alfie zabrał mnie na randkę. Zresztą, co ci to obchodzi. A ty Fabian ? Już zapomniałeś o Ninie ? Tylko wyjechała tu już randkujesz z Joy. Brak mi na ciebie słów. ( Razem z Alfiem odchodzą na swoje miejsca )
(Tymczasem w domu Anubisa, biblioteczka Frobiszerów )
K.T. : ( Otwiera przejście pod podłogę, schodzi schodami w dół, razem z Jeromem )
Je: Wzięłaś latarkę ? Tam jest bardzo ciemno.
K.T. ( Zapala latarkę ) A co ? Chłopczyk boi się ciemności ?
 Je: Hahaha bardzo śmieszne ( Nagle widzi przepaść ) K.T. uważaj
K.T. : ( Potyka się o przepaść, nagle łapie ją Jerome )
Je: Uważaj, bo spadniesz w tą przepaść
K.T.: Dzięki ( Uwalnia się z objęcia Jeroma ) Dobra, co my tu mamy. Ogromną przepaść i kilka kamiennych wybrzuszeń wychodzących ze ściany.
Je: Chyba trzeba przejść po tych kamieniach tam dalej
K.T. : Chyba tak, czekaj chwilkę ( Bierze kamyczek i rzuca go na wybrzuszenia ,które się załamują i spadają w przepaść )
Je: Jak my niby mamy przejść na drugą stronę ? Precierz to się załamie pod naszym ciężarem.
K.T. : Przyjdziemy tu jutro, teraz nic nie zdziałamy. ( Wychodzą z tuneli )
( Tymczasem do Domu Anubisa wracają Amber, Alfie, Fabian i Joy )
A: ( Do Alfiego ) Dziękuję, że zabrałeś mnie do kina ( Całuje go w policzek ) Do jutra
Al : Do jutra ( Idzie do siebie do pokoju )
F: To do jutra Joy ( Maha jej na pożegnanie )
Jo: Do jutra Fabian
( Następnego dnia, śniadanie )
F: Amber, mogłabyś mi podać płatki
A: Oczywiście, że bym mogłabym ( Podchodzi i wysypuje płatki na Fabiana )
F: Amber, co ci odbiło ?
A: Co mi odbiło ? Co ci odbiło. Myślałam, że po tym jak Nina dała ci drugą szansę raz na zawsze odczepisz się od Joy. To, że Nina wyjechała nie usprawiedliwia cię do chodzenia na randki z Joy.
F: Nie byliśmy na żadnej randce, to było zwykłe przyjacielskie spotkanie. Nic więcej.
A: Ja jakoś inaczej to widzę ( Wychodzi z jadalnie )
Al, P, E, M,K.T., Je: My zgadzamy się z Amber ( Wychodzą  z jadalni )
F: Muszę iść do szkoły ( Wychodzi z jadalni )
Jo: No i zostałam sama ( Bierze torbę i wychodzi z jadalni )

6 komentarzy:

  1. ale ja też się zgłaszałam na gg

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper ;**
    Ech, ja bym się zgłosiła, ale wiesz, jaka ja jestem xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadzwyzajna, wiem, ze sie zgłaszałaś, ale Oliwia napisala do mnie wcześniej i zdążyłam się wtedy skontaktować z Paulą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadzwyzajna, wiem, ze sie zgłaszałaś, ale Oliwia napisala do mnie wcześniej i zdążyłam się wtedy skontaktować z Paulą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha jaki świetny. Jest koszmarny. Nie umiem pisać

    OdpowiedzUsuń