niedziela, 23 grudnia 2012

To co mi się nie podoba w 3 sezonie+zdjęcia+życzonka

Hej ludziska!!!

Zacznę od tego co mi nie pasuje w 3 sezonie:
-Odejście Nathalii z serialu,
Na 1000 procent już wiecie, że Nathalia Ramos odchodzi z serialu.;(  Wiem, że jesteście załamani, bo ja również, a ja jej aż tak strasznie nie lubię.(przecież ja uwielbiam tylko Patricię, Eddiego, Amber i Alfiego)
Wiem też, że wy wiecie, że ten serial bez Niny nie będzie już taki sam.Co z tego, że zamiast niej pojawi się jakaś tam K.T. , przecież to Nina była podporą całego serialu. Przecież nie mogę jej rozkazać, żeby wróciła (ale wierzcie mi gdybym mogła bym tak zrobiła).Ona zachowała się trochę nie fair, bo powiedziała, że idzie się uczyć, a ma zagrać w jakimś nowym filmie.No ale cóż, takie już jest życie.
-Brak Amber na zdjęciach 3 sezonu,
Spokojnie,spokojnie.Mnie też to na początku martwiło, ale przeczytałam, że będzie dalej grała.Po prostu teraz jest w Stanach ze swoim chłopakiem-Austinem.Więc RACZEJ będzie grała. :D (Uffff.....)
-Nowa sibuna i nowe dowództwo,


Tak to jest ta NOWA SIBUNA (to jest sarkazm, bo to już nie wygląda jak PRAWDZIWA sibuna).1 sprawa-nie ma Amber i Niny (z powodów wcześniej wyjaśnionych), 2 sprawa-dowództwo objęli K.T. i Eddie.Na razie nie będę osądzać czy wolę ich, cz Ninę i Fabiana, bo nie wiem jak oni dowodzą. Chciałabym, aby dalej dowodzeniem zajmowali się Nina i Fabian, ale cóż.Nic nie mogę zdziałać.A zresztą są sporeeeee szanse, że wszyscy fani mogą wybrać Eddiego i K.T.

Ok, ok. Już wyraziłam swoje zdanie teraz trochę zdjęć z planu 3 sezonu:








To mi się nie podoba -_-



Życzonka.
Czego, by tu wam życzyć?Przede wszystkim tego byście dalej byli takimi świetnymi bloggerami.Oczywiście zdrowia, szczęścia, radości, uśmiechu itd. Wszystkiego co naj-naj-najlepsze !!!Spędźcie te wspaniałe święta jak najmilej!


Buziaki i pozdrowionka
przesyła:
Wasza Patricia <3


P.S: Jutro jest wigilia, więc ode mnie nie będzie notki. Ewentualnie jakieś zdjęcia wrzucę. Bo będę ciasta piekła !!! :3 Hahahah....












1 komentarz:

  1. Super notka !

    Pamiętajcie dziewczyny: Zawsze tu zaglądam do Was jak sobie radzicie, w razie potrzeby będę Was wspierać i bronić więc jak by były jakieś problemy to walić do mnie śmiało !

    Wesołych !! ♥

    Paulii

    OdpowiedzUsuń