sobota, 1 grudnia 2012

Scenariusz nr 4

Heloł
Udało mi się napisać scenariusz. Wiem, że długo przedłużałam z dodaniem go, ale miałam zastoję. Nie przedłużam, tylko dodaję scenariusz.

Scenariusz nr 4
( Na randce Eddiego i Patrici )
P: Nadal nie wierzę, że to dla mnie urządziłeś
E: A co w tym dziwnego ? Przecierz jestem twoim chłopakiem.
P: Wiem, ale nikt jeszcze niczego takiego dla mnie nie zrobił.
E: Ale mi na tobie zależy. Nie chcę cie stracić. Jesteś dla mnie najważniejsza ( Bierze kawałek rogalika )
P: Eddie…
E: Tak
P: Zbieram się na to już od dawna. Chciałam ci powiedzieć że… Cię Kocham
E: ( Całuje ją )
( Tymczasem w salonie Domu Anubisa )
A: ( Siedzi na kanapie, czyta gazetę )
Al: Cześć pszczółko, co robisz ?
A: Czytam gazetę a ty co tu robisz ?
Al: Przyszedłem, żeby zaprosić cię na randkę.
A: Oooo Alfie, A gdzie i kiedy ?
Al: Może jutro wieczorem pójdziemy do kina ? Grają jakąś komedię romantyczną.
A: Chętnie. To może jutro o 18 ?
Al.: Świetnie. No to widzimy się o 18 w holu.
( W pokoju Fabiana )
Jo: ( Wchodzi ) Cześć Fabian
F: O hej Joy.
Jo: Tak sobie myślałam, ze dawno nigdzie razem nie byliśmy. Wiesz, jako przyjaciele.
F: Rzeczywiście. To może pójdziemy jutro do kina ?
Jo: Chętnie, to o 18.15 w kinie. Ja wybiorę jakiś film.
F: Ok. To o 18.15 w kinie .
Jo: ( Za drzwiami pokoju ) Razem w kinie, nie ma już Niny… Teraz nic już nam nie przeszkodzi…
( 18 hol )
Al: ( Czeka pod schodami, nagle schodzi Amber ) Pszczółko, pięknie wyglądasz
A: Dziękuje, to na jaki film idziemy ?
Al: ,,Tylko nie miłość „
A: O matko, chciałam iść na ten film.
Al: To świetnie. Chodźmy już, bo się spóźnimy. ( Wychodzą )
( Tymczasem w pokoju K.T. )
Je: I śniła ci się jakaś zjawa, która kazała ci znaleźć jakieś Berło Ozyrysa ?
K.T: Dokładnie.
Je: Skądś znam tą historię. Nina, ta Amerykanka, która wyjechała na stypendium miała bardzo podobną historię. Nie chcesz wiedzieć szczegółów.
K.T: Teraz zastanówmy się co robić. Gdzie my mamy szukać tego berła ?
Je: Chwilunia, a może to przejście z biblioteczki pod podłoge prowadzi do jakiś tuneli, które prowadzą do tego berła ?
K.T: Skoro tak, to musimy tam zejść jak najszybciej
( W kinie )
( Fabian i Joy siadają na swoje miejsca, nagle zauważa ich Amber z Alfiem )
A: Fabian, ty ? Tu ? Z Joy ?


4 komentarze: