czwartek, 19 kwietnia 2012

Ankiety+Amber+fotki

Hejka :)

Jutro mam sprzątanie świata i mam nadzieję, że będzie ładna pogoda.. Wolę iść i sprzątać niż siedzieć w szkole na lekcjach ^^ Oh.. :) Na początek wyniki ankiet..


Na ile procent lubisz HoA ?

100 % KOCHAM !
  24 (88%)
 
80 % Fajny
  3 (11%)
 
50 % Może być
  0 (0%)
20% Nudny i głupi
  0 (0%)


Liczba głosów do tej pory: 27
Ankieta zamknięta 

Chcesz, żeby Nathalia została w HoA?

Tak, Bez niej to nie będzie już ten serial.
  23 (88%)
 
Cieszę się, że odeszła.. Głupi ten serial.
  0 (0%)
Wielka szkoda, ale szanuje jej wybór
  5 (19%)
 
Jestem smutna i chcę ją powstrzymać~!
  12 (46%)
 

Liczba głosów do tej pory: 26
Ankieta zamknięta 

Chcesz żebym pisałą krótkie historyjki (scenariuszowe) ?

Nie...
  7 (28%)
 
Tak ! Było by fajnie ^^
  18 (72%)
 

Liczba głosów do tej pory: 25
Ankieta zamknięta 

Większość głosów na tak.. Jak będę miała czas to będę pisała, chyba, że ktos chcę mi pisać ^^+ polecanie twojego bloga (chętnych proszę o zgłoszenie się w komentarzu)



Teraz parę fotek Ambarelli 







Fuu.. To wygląda jakby chciała go zjeść.. Fujj












To tyle.. 




Paula ♥



4 komentarze- kolejna notka..

3 komentarze:

  1. Fajna notka, ale jak piszesz notki, to wstawiaj u mnie inne fotki i u siebie inne, bo sie robi takie masło maślane (sorry, że tak się czepiam, ale już taki mam charakterek ;D)

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :*


    Madziaaa

    OdpowiedzUsuń