wtorek, 10 kwietnia 2012

Ankiety+kolejna praca+zapytaj

Witam ; D

Wczoraj nic nie napisałam bo na początku byłam na " Lańcu", Potem miałam iśc do kina ale się rozmyśliłyśmy z koleżanką. Cały dzień byłam u niej i na dodatek u niej nocowałam.. Jak mówiłam w tamtej notce "Sprawy porządkowe".  Na sam początek ankiety !




Jakie blogi najczęściej czytasz ?

Z informacjami o HoA
  8 (42%)
Z recenzjami
  0 (0%)
Ze scenariuszami
  11 (57%)


Liczba głosów do tej pory: 19
Ankieta zamknięta 


Jaką dziewczynę lubisz najbardziej ?
Nina
  7 (38%)
Amber
  5 (27%)
Patricia
  6 (33%)
Joy
  0 (0%)

Liczba głosów do tej pory: 18
Ankieta zamknięta 

Wytypowałam tutaj tylko cztery. Wychodzi na to, że lubicie Ninę, Patricię i  Amber. Joy nie lubi nikt kto głosował w tej ankiecie ^^ hahah 

Czy chciałbyś, żeby do bloga dołączył ktoś jeszcze ?
Tak.
  8 (44%)
Nie
  8 (44%)
Tak. Ja !!
  2 (11%)


Liczba głosów do tej pory: 18
Ankieta zamknięta 

Jest prawie po równo. 8 osób jest na NIE, 8 na TAK i 2 na Tak, JA !  INFORMACJA DO TYCH 2 OSÓB. NAPISZCIE DO MNIE NA E-MAILA. JA ZADECYDUJE KTO Z WAS BD PISAŁ NA BLOGU.

To tyle z ankiet.

Dostałam kolejną pracę na Akcję.


Madzia 13 lat.

Bardzo dziękuję jest niesamowita ^^ 



Chciałabym Wam bardzo podziękować. Zapytacie za co ?!  Chciałam podziękować za te ponad 3 tysiące wejść, za komentarze i przede wszystkim za to, że tu zaglądacie. Za to, że mnie wspieraliście i pomagaliście. Chcę tu wspomnieć o Nedziak (wiesz za co :*), Wikkki (Za komentowanie i wspieranie) Paula (za te wspaniałe rozmowy na gg :*), Megi (za miłe rozmowy i komentarze), Alici (za fajne rozmowy i piękne nagłówki) i wiele innych osób ..  No i oczywiście wszystkim którzy tu wchodzą. :* 


Paula <3


KOMENTUJCIE I PRZYSYŁAJCIE PRACE !!





Znalazłam pytanie na zapytaj. Jak na razie wygrywa nasz serial !!!!



Który serial na nickelodeon najbardziej lubicie ?

  1. 11
  2. 0
  3. 7
  4. 8
  5. 0
  6. 2
  7. 0
  8. 0
  9. 0


TAGI:


4 komentarze:

  1. Tak.<3 te rozmowy na GG.;* super nota.;);*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra notka :) Pozdro!


    pauliśśśka6070

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, super notka. Wysyłajcie prace też do mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za wstawienie mojej przeróbki. Fajna notka. I super że nasz serial wygrywa. Zapraszam na moejgo bloga ze scenariuszami hoa

    OdpowiedzUsuń