piątek, 13 kwietnia 2012

Zdjęcia+info+kartka z paiętnika

Siemson <3


Witam dziś w piątek 13 ^^ Mieliście pecha ? (ja nie ^^)  Cieszę się, że jest piątek !!! Przygotowałam parę zdjęć i jedną pracę ^^


Znalazłam Genialne zdjęcie domu Anubisa :














(niektóre nie są podpisane, ale proszę o NIE KOPIOWANIE !! uważam, że jesteście uczciwi) 



Wpisy Nathali o tym, że odchodzi. (nie przetłumaczyłam, bo nie miałam czasu)



I krótkie info:


Do AILCI: Wiem, że nie wysłałam ci jeszcze scenariusza, ale muszę się przyznać, że zapomniałam.. Postaram się napisać jak najszybciej się da !

DO MAI: Bardzo proszę podpisuj się pod notkami + zrób o sobie pod stronkę ! :)




I kartka z pamiętnika Alfiego (część 2) 


Usiadłem przy oknie i wpatrywałem się w niebo. Wziąłem do ręki kamerę. Coś przeszyło na skos niebo. Natychmiast włączyłem kamerę i nagrałem wszystko co się stało. Usłyszałem huk. Nie głośny ale dość głośny żeby go usłyszeć.  Ubrałem szybko kurtkę i wybiegłem w stronę tego czegoś.  Cały czas trzymałem w ręku kamerę i latarkę. Podszedłem bliżej. Okazało się, że to coś spadło na ziemię nie daleko domu. Poświeciłem latarką. Zauważyłem dół i coś w środku. Było to okrągłe, i wygasało. Nagrałem jeszcze przez chwilkę i poszedłem do domu. Mając nagranie mogłem udowodnić, że jednak coś się wydarzyło .


Mam nadzieję, że się podobało 







Praca od Wiktori ^^ (bardzo dziękuje) :*



Mam nadzieję, że notka się podobała. Napracowałam się nad nią trochę więc liczę na komentarze.

Paula <3 

5komentarzy=kolejna notka ^^ 


2 komentarze:

  1. Super.! Czekam na kolejną kartkę.!:*<3


    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nota :))
    I dziękuję,że dodałaś moją pracę ;*
    I ja również czekam na kolejną kartkę :3

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń