sobota, 28 kwietnia 2012

Ostatka..

Hejka



Zastanowiłam się trochę i zdecydowałam, że przerywam pisanie.. Ostatnio straciłam zapał na prowadzenie tego bloga. Za każdym razem jak na niego wchodzę łapie doła.. Po prostu żal mi go. Nie usunę go bo być może za jakiś czas zachce mi się na nim pisać.. Trixie jak chcesz tu pisać to pisz a jeśli nie napisz do mnie i wtedy cię usunę z Autorów.

Chciałabym wam podziękować za to, że tu zaglądacie i komentujecie. Bez was nie dałabym rady. To wy mnie podnosiliście na duchu ^^ Jako pierwszej osobie chciałabym podziękować Nedziakowi ^^ Odeszła z bloga Wiki, ale bardzo mi pomogła. Bardzo ci dziękuję, Jesteś Wielka !! :* Następnie dziękuję Trixie i Mai za to, że prowadziły ze mną tego bloga. :* Dziękuję : * Następnie dziękuję Megi za komentowanie praktycznie wszystkich postów ^^ Dziękuję Pauli również za komentowanie i tez za wspaniałe rozmowy na gg :* Dziękuję też Wikkki za komentowanie i wszystkim którzy tu zaglądali i komentowali !!

Jesteście wielcy !! Kocham Was i nigdy o was nie zapomnę. !! ♥

Na pożegnanie mam parę gifów i fotek










Dziękuje wam za wszystko ! Kocham was !

I pamiętajcie. Zawieszam tymczasowo. Jeżeli zachce mi się tu wrócić to znowu zacznę pisać ! :)



Żegnajcie !

SIBUNA ! 


Paula 

♥♥♥ 

3 komentarze:

  1. Nieeee rób tego !!!!!!! Jak najszybciej wracaj !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co.;*

    Nie będę cię zatrzymywać, bo to musi być twoja decyzja.
    Życzę ci wszystkiego naj.

    Trzymaj się.! .:)

    Nataliaa (Neddziiak.>3 - mam nowe konto )

    OdpowiedzUsuń