czwartek, 12 kwietnia 2012

Informacja na temat brata Brada + Prywatne zdjęcia + "Zdęcie z serii Keep Calm and..." + Dwie przeróbki

Na początku podzielę się z Wami informacją, iż znalazłam infromację, że Brad Kavanagh ma młodszego o dwa lata brata - Reece'a. Dodatkowo znalazłam informację, iż jego brat ma zaburzenia chromosomów i jeździ na wózku inwalidzkim. Niestety nie znalazłam żadnych jego zdjęć.
Prywatne zdjęcia;

Zdjęcie z twittera Frances Encell zrobione w Dubaju


I na sam koniec przeróbki zdjęć;

Zdjęcie z serii "Keep calm and..."

2 komentarze:

  1. Nie wiem czy wiesz ale na blogu like-anubis chyba skopiowano twoją notkę bo tytuł jest słowo w słowo taki sam. Zajrzyj,blog macie w polecanych.:):*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem współwłaścicielką tamtego bloga. I to ja dodałam na niego tego posta.

    OdpowiedzUsuń