niedziela, 15 kwietnia 2012

I Carly + Akcja+Mi to obojętne..

Hejka :)

Jest mi przykro ponieważ prosiłam o 5 komentarzy a dostałam tylko 2.. Dziękuję Bardzo tym osobom :*
Piszę bo zależy mi na blogu i mimo tego, że nie było 5 komentarzy napiszę, Ale nie przyzwyczajajcie się.

Mam parę zdjęć . Na początek " W I Carly"





I kilka innych zdjęć.








Słodkie ♥

I teraz parę prac na akcję:





Wszystkie zrobiłam ja.. (piszcie czy wam sie podobają)

I ta część "Mi to obojętne"

Chodzi o to co już napisałam na samym początku. Komentarze.  Na początku kiedy zaczynałam blogować nikt nie komentował (wiadomo.. Początki są trudne) Potem ktoś tam zaczął, ale było tego nie wiele. Z czasem pojawiało się więcej i nagle znikły.. Napisałam parę słów i pojawiły się znowu. Było ich sporo. Teraz znowu przestaliście.  Jest mi przykro ponieważ zawsze się staram a dostaje tylko kilka komentarzy. Posłużę się cytatem Alici: "Jeden komentarz 20 sekund a daje tyle radości". Prawda !! Ja mam więcej ciekawych zająć niż blog, ale wybrałam właśnie go, właśnie  Was ! Pomyślałam; "Wiem, że jest ktoś komu zależy na notkach" Więc dla tego się nie poddałam i nie poddam !! Prosze pomyślcie nad tym co napisałam..

Paula ♥


PS: Pamiętajcie, że zawsze mi na was zależy i zawszę będę was szanowała





2 komentarze:

  1. Super notka. Sorki, że nie komentowałam, ale mi się Chrome spieprzył i jak chciałam dodać koma to musiałam latać w kółko z Chrome na Exlopdera, ale nadrobię, obiecuję :) Te 3 fotki )6, 7 i 8) to chyba ode mnie xd. 3maj się!

    Megi ;*

    PS. Kiedy dodasz notkę u mnie??

    OdpowiedzUsuń