czwartek, 26 kwietnia 2012

Powrót?+zdjęcia+gify

Hejka ♥


Ohoooo.. Jak dawno nie pisałam.. Musiałam się uczyć, ale nie tylko z tego powodu. Straciłam motywację. Mało kto komentuje i jest mi z  tego powodu przykro. Czasami czuję się jakbym pisała tu za karę a nie dla przyjemności ...















No to tyle..


Muszę poważnie pomyśleć nad tym blogiem ... Sama już nie wiem co o tym myśleć. Jak widać wam nie zależy na nim..  Szczerze mówiąc milej pisze mi się na blogu Megi :* Kiedy tam piszę wiem, że ktoś to doceni i wiem, że piszę to dla kogoś..

Jeżeli naprawdę zależy wam na blogu komentujcie go a jeśli nie to przestane pisać.


Paula <3

5 komentarzy:

  1. Super notka! Cieszę się, że miło Ci się ze mną pisze na blogu :)

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka.! Ja mam to samo...:( ... Ale twoją notkę zawsze skomentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula, wiem jak to jest.!
    Parę dni temu sama z tego powodu odeszłam.
    Więc nie bd cię powstrzymywała bo to nie ma sensu, to musi być wyłącznie twoja decyzja.
    Jak dobrze wiesz odeszłam po raz drugi.
    Pierwszy raz wróciłam pod presją, nie mogłam już znieść tych wszystkich przygnębiających wiadomości od Wiki.
    Ale teraz wiem że już nie wrócę.
    Nie czułam się doceniana bo praktycznie brak komentarzy i nie miałam zamiaru ciągnąć tego dalej jak i tak nikt tego nie doceniał.

    Ale nie zrozum mnie źle. Lubię twojego bloga, ale decyzja to musi być twoja, musisz to przemyśleć. Ja myślałam nad tym ok. pół miesiąca aż to zrobiłam.
    Chciałam znaleźć czas na inne przyjemności bo teraz wiem, że monitor nie zastąpi ci ludzi zwłaszcza tych moich tych którym mogę zaufać i spędzić mile czas. Nie doceniałam tego bo całymi dniami jak miałam dostęp siedziałam na blogu myśląc tylko o notkach. Na szczęście obudziłam się już i zamierzam się dobrze bawić.

    Dla mnie blog się wiąże z dużymi wyrzeczeniami nie wiem jak jest u cb z tym. Dlatego postanowiłam nie rezygnować z przyjemności i cieszyć się z bliskich mi osób puki je jeszcze mam. Nie jestem już taka młoda i zanim się obudzę będzie za późno aby głupkować z moimi dawnami.!

    Życzę ci jak najlepiej.

    Nataliaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka. Nie przestawaj pisać ! Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka. NIE ODCHODŹ! Jesteś świetna, nie przestawaj pisać! Nieważne czy komentuję czy nie, zawsze czytam twoje notki.

    OdpowiedzUsuń