niedziela, 8 kwietnia 2012

Prace+zmiana+porządek

Witam

Na początku życzę wszystkim wesołych i spokojnych świąt Wielkanocnych !

Dostałam dzisiaj dwie prace na naszą akcję !!

Te dwie prace wykonała Madzia  13 lat


 Są prześliczne !! Bardzo ci dziękuję ^^

A tą zrobiłam ja ; D


Jak widzieliście już pewnie zmieniłam nagłówek. chciałam, żeby przypominał nam wszystkim o akcji więc jest na nim głównie Nina.  Za nagłówek bardzo ale to bardzo dziękuję Alici ^^ (piszcie w komentarzach czy wam się podoba) <3

a z tym porządkiem to jest tak... Jak widzicie zalegam z ankietami, więc muszę zrobić najpierw z nimi porządek.  Następnie muszę zrobić porządek z moją pocztą (co się tam dzieje). Dodać nowe ankiety i zająć się bardziej akcją (chociaż tylko nią żyje).


Dostałam jeszcze jakieś zdjęcie. Nie wiem od kogo i nie wiem w jakim celu ^^ Ale jest ładne i bardzo dziękuję za niego osobie, która mi go wysłała.



Na dzisiaj tyle <3


Komentujcie, wysyłajcie prace na Akcję :]


Paula <3 

4 komentarze:

  1. Dzięki za życzenia, nawzajem. Super notka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.! Mówiłam,że ci ktoś wyśle.;* i nawzajem,chociaż u mnie nie bylo spokojnie...:(

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki że dodałaś moje prace. Jeszcze ci przyślę jak będę miała czas do robienia :) Zapraszam na moje blogi !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to wysłałam na tę akcję "Zrób zdjęcie czegoś co przypomina ci coś z HoA. Co kolwiek co masz w domu."

    Zapraszam na mojego bloga ;)

    Majka

    OdpowiedzUsuń