czwartek, 5 kwietnia 2012

Nowa akcja !

Witam <3

Mamy dzień wolny więc poświęcę trochę czasu na przedstawienie wam nowej akcji zorganizowanej prze Martą, Paulinę, Mnie, Justynę i wiele innych osób. Akcja polega na przekonaniu Nathali aby została w HoA. Dobrze wiecie, że ten serial bez niej nie będzie istniał. To dzięki niej wszyscy go lubimy. Wszyscy chcą zobaczyć ją w 3 sezonie w sibunie, razem z Fabianem i Amber. Ten serial bez niej będzie niczym. Aby ją powstrzymać od odejścia musicie nam trochę pomóc. A oto sposoby:


  • Przerabiajcie jej zdjęcia ( Z Filmu HoA) 
  • Róbcie kolaże z Fabiną 
  • Róbcie kolaże ze scen filmu 
  • Kolaże z Sibuny, Kolaże z Amber i Niną, kolaże ze wszystkimi ^^
  • Rysujcie ! 
  • I KAŻDA PRACA POWINNA ZAWIERAĆ NAPIS : To please,don't live the House of Anubis.  LUB :  Please,stay in HoA ! 
Po prostu skopiujcie go z tąd i wklejcie do zdjęcia !! 

KAŻDA PRACA SIĘ LICZY! 

Każda z nich zostanie opublikowana na blogu a następnie Marta wyśle je do Nathali ^^ 

Prace wysyłajcie na mój e-mali : paucia120@wp.pl   I piszcie ile macie lat i jak macie na imię:)

BARDZO DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ PRZESŁANĄ PRACĘ I ZA DOBRE CHĘCI !

Paula <3

EDIT: Piszcie w komentarzach czy przyłączacie się do akcji i czy podoba wam się ten pomysł ^^ 

4 komentarze:

  1. Super.! Ludzie nie pozwólmy HoA zniknąć.!:)

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula mi pisała o akcji i Andzia też zaproponowała żebym się przyłączyła i ja się zgodziłam więc jestem w akcji. Tylko mam pytanie bo nie jestem pewna do kiedy ma być ta akcja i do kiedy mam prosić o wysyłanie prac. Możesz mi odpisać tu albo na GG. Z góry dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ustaliliśmy do kiedy ale prace wysylajcie do mnie pineczka99@o2.pl lub do Paulii(wlascicielki tego bloga)a my go potem odeslemy do andzi lub marty a one wyślą to do Nathalii.:):*

      Paulaa.

      Usuń
    2. Do mnie też możecie od razu wysyłać, a ja też wyślę do Andzi ;)

      Megi ;*

      Usuń