piątek, 24 lutego 2012

Dużo zdjęć i gifów !!!

Cześć !!!
Znalazłam dużo zdjęci ii gifów. Bardzo się cieszę, że je znalazłam bo sa bardzo interesujące i fajne :P Było ich sporo więc z paru zdobiłam kolaże :P Zaczynam !!


Czy oni właśnie zerwali ?? !!


Wczoraj dodałam rysunek Jeroma a dziś mam Mary :P Ślicznie :P










Uroczo :P



Wydaje mi się, że to z odcinka House of Heartbreak..


Jak słodka minka <3



Jakieś Notatki Joy.. Przetłumaczyłam :

Moje wiersze
Poszukiwanie było długie i trudne. Ja szukałam t.... (Nie wiem czy poprawnie ponieważ robiłam to z tłumacz google, Jeśli źle to powiedzcie co tam pisze :D )






Te zdjęcia zostawię be komentarza bo było by ich wiele :P



Uwielbiam miny jakie robią w tym serialu :P




Uhu.. Sporo Tego.. Jak się okazuje dziś znalazłam ponad 50 zdjęć i gdyby liczyć dodane nawet te w kolażach to razem dodałam 52 zdjęcia i gify :P Sporo :P


Dzięki za uwagę


Paula <3

4 komentarze:

  1. jesteś żałosna. Mick i Mara już dawno zerwali (na początku sezonu) i teraz sie zeszli. ale jak żal. cb. a i to że ci się wydaje to nie jest żadna filozofia bo kazdy ci powie że to z tego odcinka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... A więc dobrze. Następnym razem moje przypuszczenia zachowam dla siebie... Ok.. Nawet jeśli ze soba zerwali nie moge powiedzieć tego z taką pewnością jak zrobiłaś to ty ponieważ ja nie oglądałam wszystlkich odcinków bo nie chcą mi się odtworzyć. Twoją uwagę wezmę sobię do serca i będę o niej pamiętała przy tworzeniu kolejnych notek. Dzięki

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się twoje przypuszczenia podobają.Każdy ma prawo do własnego zdania i może się dzielić nim z innymi.
    Super blog ;)
    Trzymaj tak dalej :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa :D


    Paula <3

    OdpowiedzUsuń