czwartek, 16 lutego 2012

Piper+inne zdjęcia

Witam. !

Dziś piszę o 12 bo nie miałam lekcji tylko teatrzyk  a nie nie wiem czy napiszę póżniej bo ide na urodziny.. Chcę wam coś powiedzieć co mnie trochę śmieszy i załamuje,\. Jak znajde jakieś fajne zdjęcia ściągne je już, podpisze i zostawie na inny dzień to gdy mam zamiar to wstawic wchodzę na inne blogi i patrze i tam są już te zdjęcia.. Ja dodaje je trochę później więc nie chce żeby było że sciągam. No dobra juz nie będe się żalić i biorę sie do pracy :D

Dziś mam zdjęcia Piper i inne:D











Tutaj prywatne zdjęcie Nikity..

Znalazłam fajne zdjątko. Przypomina mi trochę Harrego Pottera..

Mam też zdjęcie małego alfiego:

Amber <3


Tutaj jeszcze Joy i Fabian ..

 Mara w wersji Roztrzepańca <3
A tu chyba po jakimś wywiadzie..

To by było na tyle.. Piszcie w komentarzach co wam sie najbardziej podobało i czy wogle sie podobało..


Paula<3

3 komentarze:

  1. Blog fajny :)
    Tylko ,że "ten mały Alfie" to Raymen Jaffray brat Mary Jaffray.
    Więcej informacji o nim na moim blogu, w tym poście http://www.secret-houseofanubis-wikkki.blogspot.com/2012/02/hejka-dzisiaj-mam-dla-was-kilka.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym Cię bardzo przeprosić .Miałaś rację z małym Alfiem.
    Jeszcze raz przepraszam,za pomyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało.. Nawet nie byłam zła za tą poprawkę.. Każdy może się pomylić :D Ale na serio, jak zobaczycie jakiś błąd to mówcie.. nie obraże się :D

    OdpowiedzUsuń