niedziela, 12 lutego 2012

Dużo zdjęć i glifów...

Hej !!

Już jestem i mam dla was dużo zdjęć i glifów więc zabiaram się do roboty :





 To jest z pierwszego sezonu ale też fajne


 O co jej chodzi ?
 Tradycyjny sposób załatwiania spraw Patici... :D

 Mara chilriderka ??



Uwilebiam tą minę :D










<3 nic nie powiem bo mnie zatyka ze wzruszenia :D




Joy płacze i chyba wiem dla czego. Otóż Fabian podajże stracił pamięć i powiedział do Joy "Pam" i to zabolało Joy bardziej gdy dowiedziała się, że zapamiętał Ninę. Po części mi jej szkoda ale i tak jej nie nawidzę !!! Ale nie wiem czy to prawda.. tylko tak słyszałam.. :D


Podoba mi się to zdjęcie


Mara z teleskopem


Ładna Maska :D

Ziew... :D

Jaki fejs Joy :D Chyba jakas krempująca sytuacja zastała Fabiana i Ninę Spójżcie na ich miny.. Skrępowane nieco

Trening :D

Dlaczego Fabian ma to coś na twarzy ??

Znak Sibuny :D

Znak ...


Z czego oni się śmieją?

Łana bluzka :D


Wow sporo tego wyszło... Mam nadzieję, że Wam się podobało ba barzos się namęczyłam żeby zrobić tą notkę i dość długo szukałam sensownych fotek. Oki.. Z kim chciecie pierwszą sesję ? Nina Albo Amber. Zresztą zrobię ankiete :D

Komentujcie



Paula<3

2 komentarze:

  1. Po pierwsze - to nie glify tylko gify, więc popraw. A po drugie - notki spoko, ale mogłabyś bardziej reklamować (tam, gdzie można) i zainwestować w coś takiego jak ,,liczba odwiedzin". To liczy liczbę odwiedzin, na start bardzo potrzebne, jak sądzę :)
    Pozdr
    Torcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Miałam zamiar zrobić tą liczbę odwiedzin ale nie wiem jak to ustawić.. Jak możesz to bardzo proszę powiedz jak to ustawić, :D


    Paula <3

    OdpowiedzUsuń