sobota, 11 lutego 2012

Tajemny gabinet + fotki aktorów (czyli wszystko co znalazłam na algielskiej stronie nicka :D

Hej :D

Jak tam mija sobota ?? Mi bardzo dobrze mimo tego, że jak byłam u koleżanki i jak niosła mnie na baranach to specjalnie położyła sie ze mną na łóżku i ja oberwałam glową w ściane.. Szybko sie podniosła i do mnie - Paula nic ci nie jest.?~!  A ja - wszystko pamiętam ( i zaczęłam wymawiac różne rzeczy z mojego życia i różne osoby czy zwierzęta) i wpadłam w smiech.. :D To ja kończe już was zanudzać moimi anegdotami i biore sie do roboty :D


Jak widzieliście w nazwie posta mam dla was zdjęcia które znalazłam na angielskiej stronie nicka:


Tutaj mamy Bohaterów 2 seri:


















A teraz zdjęcia z tajemnego gabinetu:















Niektóre z nich dodałam już wcześniej ale to nic :D


Teraz mam dla was pare glifów:


Amber Sibuna <3


Alfie Sibuna <3




Fabian i Amber :DCiekawe o czym rozmawiają .. hmmmm


Na razie tyle.. dodam może coś jeszcze wieczorkiem.. :D  Podobała się notka ?   Co wam się w niej najbardziej podobało ??      ...................... Mnie to samo.. !!  heh dośc żartów :D

Paaa


Paula <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz