sobota, 18 lutego 2012

Zdjęcia+gify+Uffff......+ konkurs :D

Hejka :D

Przygotowałam na dziś różne zdjęcia i gify.. za nim jednak je dodam wyjaśnię te Uffff w tytule. A więc dziś chciałam wejść na bloga ale nie mogłam.. Zapomniałam hasła -.- Gapa ...  -.- Myślałam, że wszystko strace, blog, was i moją pracę.. Ale zaczęłam próbować to wszystko naprawić i jak widzicie udało się :D Ale się cieszyłam !!!
Okej to ja już wam nie gadam tylko wstawaim zdjęcia :D

Mam zdjęca zza kulis,, Niektóre są nie wyraźne ale co tam... :D















Nie chciałabym na planie filmowym trzymać mikrofonu.. Ręce by m odpadły.. :D



A teraz inne zdjęcia i gify :D







Nawet na planie nie rozstaje się z aparatem...:D







OSTRO :D .....

Co za mina ... :D

Pożegnanie <3


To hyba tyle ze zdjęć. '
Jak widzicie w tytule napisałam konkurs. Otóż poszukuję osoby chętnej do pomocy mi . Czyli drugiej blogerki.. Jeśli ktos z was chce zostać moją "pomocnicą' musicie spełnić eszystkie warunki :D

1. Na początku musisz napisac mi coś o sobie.. Jak masz na imię, ile masz lat, skąd jesteś...I takie  tam

2. Napisz dla czego chcesz być blogerką i jak często dodawałabyś posty.

3. Musisz mieć więcej niz 12 lat (12 lat też może być)

4.W twoich postach muszą znajdywac sie na 100% zdjęcia..

5. Musisz znać TDA równie z pierwszego sezonu jak i z drugiego.

Swoje "zgłoszenia" wysyłajcie na mój email   paucia120@wp.pl

PS: Jeśli napiszesz do mnie to na pewno będę zadawała Ci pytania więc się nie przeraź i nie rezygnuj.. Będę chciała ćię bliżej poznać i się zaprzyjaźnić.. :D  <3


UWAGA!!

ROZTRZYGNIĘCIE KONKURSU :   1.03.2011  (pierwszeo marca)

Licze na wasze zaangarzowanie i licze na to, że znajdzie się ktoś chętny <3


Dziękuję za uwagę <3

Paula <3

1 komentarz: