poniedziałek, 13 lutego 2012

gify i zdjęcia

Hej !

Mam dziś dla was parę gifów i zdjęć.. Przepraszam, za błąd jaki popełniałam a mianowicie pisałam Glify zamiast Gify.. Za wytknięcie błędy dziękuję Torci...

Oki.. Zaczynam ..



Ale on ma apetyt....... :D Wow..

 Tutaj szafka Alfiego..
Szafka Fabiana

 Szafka Amber/...
A tutaj Nie wiem czyja ale podejżewam, że Patrici..




Victor mocny.. Znak jego zgromadzenia ...:D


Tutaj Nina jako Shenkera.. Czy jakoś tam..

Vera.. Podejżanie wygląda..


 Jakbym takiego pająka zobaczyła to bym się chyba zsikała ze strachu..
Czemu takie wystraszone twarze ??

Amber powiedziała do Fabiana:
You get three maximum.. :D Nasza kochana Amber<3

Słynne uczylenie Amber :D
Co stało się z kielichem??
A tu prywatka... Co to za dziecko??

Czemu jest taka zdziwiona ?


To chyba na razie tyle.. Na jutro mam przygotowaną fajną notke .. Valentis day... <3

Podobało się ? Mam nadzięje, że tak :D


Paula <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz