wtorek, 28 lutego 2012

Amber+Kocham Go !!+piknik :P

Hej!!

Ale jestem szczésliwa.. Dla czego zobaczycie pózniej..
Najpierw zdjécia Amber i zdjécia z pikniku.. :p












Bidulka.. Tak bardzo przejéla sié zorstaniem Fabiny.. :D Mara zresztá tez..


A tutaj to co tak bardzo mnie ucieszylo !!!








AAAA !!! Kocham go !!

Oki.. teraz powiem o co tak wgl chodzi..
Fabian nie chcial aby Joy opublikowala jakis artykól.. Joy zgodzila sie ale tylko za to, ze Fabian já pocaluje. I jak widzicie nie zrobil tego !! Tak !! Wciáz kocha Niné !! Widzialam jeszce gif jak Nina po tym skacze z radosci i naprawdé zobawnie to wygládalo.. :D

Jeszce fotka Rufusa..

Ale stary..

Teraz muszé leciec sié uczyc bo jutro mam prace klasowá z Polaka i kartkówke z przyrody.. O losie.. Moze dodam cos potem..

PS: Przepraszam za moje blédy ale cos mi sie z klawiaturá zrobilo..

Komentjcie i glosujcie w ankietech..

Paula <3

3 komentarze:

  1. Świetny post ;)
    Ciekawe czego Rufus chce od Jaspera ? ;p
    Pozdrowienia :)
    ~Trixie ^ :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Alfie i jego nie udane prezenty dla Amber... achhh ;D o prostu jestem dumna z Fabiana ;D Bravo.!!

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń