sobota, 11 lutego 2012

Filmiki i glify+ zdjęcia

Hej. Dzisiaj notka z samego rana.  Założyłam tego bloga wczoraj i zauważyłam, że kilka osób go odwiedziło i bardzo cieszą się z tego powodu ale jestem smutna bo pod żadną notką nie pojawiły się komentarze.. :( Szkoda ale liczę, że coś jednak napiszecie :D

Dziś mam dla was filmiki które znalazłam :



http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3-wIoPbH17A




http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FU-9x1us0GY



A teraz czas na glify :D














 
Tu mamy Vere i Victora oraz Nine i Fabiana :D 




Teraz zdjęcia Joybiny ....








Jak widać Joy nigdy nie przestanie podrywać Fabiana ...


Podobała wam się notka??  Jak na razie to tyle ale obiecuję, że jak wruce z próby (śpiewu) i ze sklepu (bo ide po prezent) to napewno coś dodam. Mam już nawet przygotowanego posta :D Dzięki za uwagę <3


PS: pokażę wam zdjęcie mojego pierścionka



Ładny >?? Mi sie bardzo podoba :D


Paula <3





























1 komentarz:

  1. Świetna notka.!! Na początku gdy założyłam bloga, też niewiele osób komentowało (praktycznie nikt). Zobaczysz niedługo się rozkręcisz ;)

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń