środa, 15 lutego 2012

Eddie.. Patricia.. Nina i Amber

Witam !!

Ohh.. Wreszcie po szkole..ale nawet fajnie było.. Na szczęście jutro nie mam lekcji ale muszę iśc do szkoły bo mamy Święto szkoły i teatrzyk będzie :D Jupii !! Już jutro tłusty czwartek <3 ... Na plastyce nie miałam co robić więc wzięłam kartkę i myślałam co mogę dzisiaj wstawić.. I Wymyśliłam!! A mianowicie przyszły mi na myśl gify z Eddeiem, Patricią, Amber i Niną. Więc więcej już nie gadam i zabieraz mię do pracy..


Na pierwszy ogień idzie Eddie... :D









Ciekawe do kogo mówi....



A teraz Patricia... a raczej kawał...




Szukając tych animek znalazłam fotkę Poppy...


Teraz Amber i Nina "I'm Victorius"..


Mam też pare zdjęć..

 NIe wiem czy to pierwszy czy drugi sezon.. no ale co tam..

Zdjęcia Amber..



NIna i Patricia z jakąś gazetą..

 Fotograf :D
Patricia straciła głos i napisała (do kogo nie wiem)
-Dziś wieczór? Film i Pizza?


Oraz przeróbka HOA..


To tyle.. zaraz idę oglądać powtórki pierwszego sezonu a potem spadam na zajęcia z angielskiego.. Potem postaram się coś jeszcze dodać..

Podobało się?? Piszcie w komentarzach..


Paula<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz