wtorek, 21 lutego 2012

Wyniki ankiet+Sorka :P

Hejj..

Dziś wyniki ankiet.. :D


1. Czy będziesz oglądał 2 sezon?
Takk     9(100%)
NIe      0
Nie wiem 0

PS: Durne pytanie :P

2.Czy podoba ci się ten blog?
Tak      4(41%)
Nie      0
Może być 5(55%)

3. Podobają ci się moje posty ?

Tak!                3(42%)
Nie                 1(14%)
Takie sobie         1(14%)
Mogłyby być lepsze  2(28%)

PS: Jak wykazuje ta ankieta podobają wam sie moje posty. No komuś tam nie i dla kogoś mogłyby być lepsze. Postaram się popracowac nad nimi i jeśli macie jakieś zastrzeżenia co do postów lub pomysły piszecie na Email:D

4. Z kim chciecie pierwszą sesję ?
Amber 3(42%)
Nina  4(57%)

PS: Niebawem pojawi się sesja Niny :P

To tyle z ankiet.. Mam nadzieję, że ktokolwiek to przeczytał :D heh .. \

Dziś krótka notka bo idę na dyskotekę i nie wiem czy cos dodam.. Jak bd w stanie :D i jak bd miała o czym to takk >>!!

Teraz nie wiem czy coś mam ale chyba tak.. Zaraz sprawdzę :P
O znalazłam w mojej nie ogarniętej galerii parę gifów :P Ps: Gdyby się nie ruszały kliknij :P :D






Dzięki za uwagę..
Teraz spadam sie szykowac :P Paaa

Paula <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz