sobota, 11 lutego 2012

Pare fotek z balu.... Pare z ping ponga... i............

Hej!

Dziś dodaje pare notek ponieważ jutro cały dzień mnie nie będzie. Rano jade na msze za dziadka potem za pewne do cioci która mieszka w tym mieście a jak wrócimy to z mamą idę do mojej 2 cioci .. Więc cały dzień mnie nie bedzie..


Teraz mam dla was pare zdjęć z balu maskowego :












To tyle z balu /...


Teraz mam dla was pare zdjęc z tuenieju ping-ponga....




 Tutaj wyglądają jakby się całowali................. O.o


Mam też prywatne zdjęcia Jade i chyba jedno zdjęcie z Niną, Fbianem, Patricią i Alfiz z nagrodami KCA..






W następnej notce (czyli w poniedziałek) zrobię sesję.. Czyją jeszcze nie wiem.. Może Niya alo Amber?? Narazie zrobię z którąś z nich.. A wy chcecie z Amber czy Niną >?? Oczywiście będe dodawać po kolei sesję z każdym.. A na 14 lutego mam specjalną notke :D zapraszam..


Podobało się ?? Odpowiadajcie na pytania zadane powyżej !!!

Paula <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz