czwartek, 23 lutego 2012

Zdjęcia ii Gify+ Super Piosenka :P

Hej!!

Jak zwykle zdjęcia i gify.. Przyznam szczerze, że  bardzo się ucieszyłam jak je zobaczyłam. Jest mi jednak przykro, że nie zgłaszacie się do konkursu.. Jeśli jest za dużo pytań to odpowiedz  mi tylko na te najważniejsze.. Oki. to przechodzę do gifów i zdjęć..




Czyli, że tan kamień jest potrzebny do maski Anubisa.. :P



Um.. Tasie wymiata na perkusjii :P Heh








Ślicznie ktoś namalował.. Po zazdrościć talentu.. :P






Piper wymiata na pianinie :P




Hmmm.. Rozmiękło by mi serce gdyby zagrał coś dla Niny.. Wtedy bym ryczała ze wzruszenia <3


                                               ????   Co takiego się wydarzyło ??



Dodaj napis








Wydaje mi się, że Patricia usiadła przez przypadek na włącznik od mikrofonu i z kims rozmawiała o czymś prywatnym/...  Dlaczego myślę, że Patricia?? To proste .. Rajstopy.. Skąd wiem, że powiedziała coś osobistego? Widze po minach innych.. (ale to tylko moje przypuszczenia)



                                                             Kiss <3 :*:*

                                                                           Świetny gif..

Aha i jeszce piosenka która lubię :P Śpiewa ją jakiś Greyson.. A z  reszta wstawiam :P

tu    

Gdyby nie działało podam Nazwę to jak kogoś zainteresuje to se wejdzie w youtube ..


Greyson Chance Paparazzi :P

Świetny jest.. Przynajmniej dla mnie :P

Paula <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz