wtorek, 28 lutego 2012

Gify... + pytanie

Hej !

Jestem.. Już nauczona i wreszcie działa mi normalnie klawiatura.. :D
 Na początek zdjęcia Brukleya..

Tutaj chyba z Fanką..

A tu ze swoją siostrą..

Gifyy :P









I zdjęcie do tego










 heh.. Śmieszna sytuacja..

Tłumaczenie

Tak ! Szukam mojego uh...
Nina - telefonu
Amber -słuchawek
Fabian-Szczotki do zębów.
Alfie- Butów..
Joy- Dobrze...

i jeszce dwa wspaniałe gify.. <3


Ahh !!!! Jak dobrze, że tego nie zrobił !!!!!!! 

Chciałam przetłumaczyć ale wolę zaczekac aż Nick to zrobi... ! heh

A teraz gif który mnie rozwala ..


Nie wiem czy ona cieszyła sie z tego, że Fabian nie pocałował Joy czy dla tego, że Joy nie opublikuje tego artykułu.. Ale ten gif jest świetny.


A teraz pytanie..

Czy myślicie, że jeśli premiera była by na początku maja to czy skończyła by sie do 8 czerwca.?
Bardzo mi na tym zależy ponieważ 11 jadę na tydzień w góry.. I tam nie ma nicka.. Odpowiadajcie w komentarzach.

Podoba wam sie to, że Fabian nie pocałował Joy??


Paula<3

PS: PRZYPOMINAM O KONKURSIE !!!!!




4 komentarze:

  1. Pewnie ,że bardzo mi się podoba zachowanie Fabiana.
    Super gify ;d
    Pozdrowienia :)
    ~Trixie ^ :]

    OdpowiedzUsuń
  2. A co myślisz o moimm pytaniu? Wyemitują do 8 czerwca??

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna ...ale mam nadzieję ,że zdążysz obejrzeć wszystkie odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym zdjęciu obok serialowego Eddiego stoi jego mama ;D Tka myślę, że pewnie nie zdążą wyemitować 90 odcinków do 8 czerwca... Nawet jeśli zaczęliby 7 marca to i tak byś nie zdążyła...

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń