piątek, 10 lutego 2012

Pierwszy post ! Mam nadzieję, że wyjdzie ...

Dziś dodam pierwszego posta na tym blogu.... Mam nadzieję, że mi wyjdzie. Jeśli nie to bardzo proszę na mnie nie krzyczeć heh :D Jak więc pisałam wcześniej na razie będę pisać rzeczy o których już z pewnością słyszeliście :D   Zaczynam. trzymajcie kciuki .. :D



Do TDA ma dojść nowy uczeń. Edie Miller. Będzie kręcił z Trixi i chyba coś z tego wyjdzie :D

Tutaj mam zdjęcie ich wszystkich tylko.... kim jest ten chłopak w czarnej koszulce?? Bo na pewno nie Edie....
Mam również zdjęcie wszystkich dziewczynn :D Jak widzimy Joy powraca.. :D Nie wiem czy to dobrze..:D
To zdjęcie przedstawie Ninę, która widzi w lustrze zjawę.....
Tutaj mamy zdjęcie przedstawiające cały dom Anubisa (a raczej studentów w nim mieszkających)..
Fabina i kawałek babci niny <3





Jak narazie koniec :( szczerze wam powiem, że przy robieniu tej notki bardzo się wkręciłam... :D Możliwe, że będe wstawiała po jednej notce codziennie a może nawet pare dzienne, zależy od moich nauczycieli,, Sami wiecie :D
Dziękuję z uwagę i mam nadzieję, że wam sie podobało :D Już niedługo kolejna notka :D Zapraszam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz