sobota, 3 marca 2012

Focie+gify+ wielkie dzięki+ Alicia

Hejka !

Zaczne od końca tytułu.. Więc napisałam Alicia. Chciałabym jej bardzo podziękować za to, że zrobiłam dla mnie dwa nagłówki I chciałabym polecic wam jej bloga http://house-of-anubiss.blogspot.com/ (Prowadzi go Alicia i Paula)  



Nagłówki które zrobiła Alicia :P



A teraz część Wielkei Dzięki..
Chcę wam podziękować za to że tu ze mną jesteście.. Mam ten blog chyba od 10.02.2012 i już mam 700 wejść i 40 coś komentarzy.. Nie osiągnełabym sukcesu gdyby nie wy !! Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI !! <3

A teraz przechodzę do zdjęć i gifów..

























Słodkie <3



















Chciałabym polecić wam fajną piosenkę.. Nie jest nowa ale jest bardzo fajna.. Przynajmniej mi sie podoba..



Komentujcie i głosujcie w ankietach :P

Paula <3

PS: Jeśli chcesz ze mna popisać pisz na gg 41011062 :D Chętnie popisze <3


2 komentarze:

  1. Spk.
    Przesłałam nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka ;)
    Jak porównuję twoje do moich to dopiero uświadamiam sobie jakie moje są krótkie.

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń