wtorek, 20 marca 2012

Moy+zdjęcia+data premiery ?

Czesia <3

Internet szaleje ostatnio na punkcie Moy. (Mick i Joy) Więc postanowiłam wstawić zdjęcia.


Mam tylko 2 XD


A teraz ciekawa fotka:

Chyba przez przypadek ustawili sie (prawie) Parami. Eugen mógłby zamienić się miejscem z Alexem.










Głosowanie na najlepszego aktora (nominacja Brad) i Aktrokę (nominacja Ana) i najlepszy serial (nominacja House of Anubis) Mam nadzieję, że nasz ukochany serial i ukochani aktorzy zwyciężą^^
Trzymajmy kciuki <3





Widziałam gdzieś, że polska premiera ma być podobno 19. maja. Ale wszystko zależy od Nicka. Jak na razie nie śpieszy mu sie z 2 sezonem. :( A my tu czekamy..


PROSZE KOMENTUJCIE !!

Paula <3

PS: Wejdzcie w zakładkę konkursy i bierzcie udział! ^^

2 komentarze:

  1. Fajna notka :)
    Też czytałam, że 2 sezon ma być 19 maja, ale jeżeli to prawda, to już w kwietniu powinni zacząć to reklamować, nickowi raczej się nie spieszy z premierą :(

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz nick jest zacofany.! -.- protestuje.!

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń