wtorek, 6 marca 2012

Gify i zdjęcia+morze łez

Hejka !

OMG.. Jutro mam drugi próbny test szóstoklasisty.. ;( Nie chcem go pisać bo się boje i już nie wiem co bedzie 3.04. na właściwym. Zwariuję z nerwów.. Złapałam dziś doła ale już mi przeszło.:D  Jednak wciąż smuci mnie to, że mało osób komentuje .. :( No ale cóż.. Może moje notki są głupie i nudne ale poświęcam im dużo czasu i pracy .. :D No trudnoo.. Zaczynam od zdjęć..


Znak maski na ręku Very .. :D







A teraz całkiem sporo gifów.. :D








To było świetna kiedy Joy przyszła przeprasić Ninę a Amber na nią naskoczyła :D Kochana !!


A teraz "Morze łez"




 Nie wiem czy płaczą z tego samego powodu i czy wszyscy płaczą ale z tego co widać to graja w seta i to jest wtedy kiedy NIina wpadła i widać że płacze Fabian, Patricia i Amber.. Alfie est chyba bardziej przerażony



Jak to słodko wygląda .. uuuu <3 <3



Odcinek w którym Alfie dawał dla Amber prezenty był chyba najlepszy :D:D

Słyszałam kiedyś że ponoć trzeci sezon (jeśli wgl będzie) ma być bez głównej bohaterki czyli w tym przypadku Niny.. Ale mi się wydaję, że ten serial bez Niny nie miał by sensu.. Jak wam się wydaję??

Paula <3

PS: Piszcie do mnie na emali paucia120@wp.pl albo na gg 41011062 :D


KONKURS NA BLOGERKĘ  WCIĄŻ TRWA !!!!


+ Prosze o komentarze ...  Dziękuję :D



2 komentarze:

  1. Super notka;)

    Ja też mam 3.04 test szóstoklasity;/ Witaj w klubie ;*:)

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń