piątek, 23 marca 2012

Wyniki ankiet+parę zdjęć

Siemson !!

Piątek, Piąteczek, Piątunioo <3

Bardzo przepraszam, że dawno nic nie dodałam, ale zwyczajnie nie mam czasu.. Nauka :/ Nawet jeśli nie mam nauki to szkoda mi takiej pięknej pogody, żeby siedziec w domu przed komputerem ^^ Nie mam nic ciekawgo.. Jak widzieliście w tytule ankiety i parę fotek ^^
Ale za nim chciałebym polecić wam bloga Megi :* http://sibuuuna.blogspot.com/  Na serio świetny blog. W imieniu jej i moim proszę, żebyście komentowali jej posty. Wiem jak to jest jeśli pod notką nad którą dużo pracowałeś i starałes się, żeby była ciekawa, nie ma żadnych komentarzy.. Więc bardzo proszę ^^

Na początek wyniki Ankiet



Chciałbyś 3 sezon HoA?
19 (95%)
Bardzo !!
19 (95%)
Nie..
0 (0%)
Nie, po co ?
1 (5%)

Liczba głosów do tej pory: 20
Ankieta zamknięta

Podobał ci się 2 sezon?
19 (95%)
Bardzo!
19 (95%)
Wcale
0 (0%)
Mógłby być lepszy
1 (5%)

Liczba głosów do tej pory: 20
Ankieta zamknięta

Lubisz moje notki ?
17 (89%)
Tak
17 (89%)
Nie
2 (10%)

Liczba głosów do tej pory: 19
Ankieta zamknięta




No  to teraz fotki:


Zachowaj spokój i słuchaj jak Brad śpiewa.
A jeśli ktoś woli można to też tłumaczyć tak: Zachowaj spokój i słuchaj piosenek Brada..


Tasie i Klariza (ładne zdjęcie)

Tasie <3 (miło, że tam pojachała pomogać ^^)



Z tej okazji, że jest piątek dostajecie piosenkę (pewnie wam już znaną ale mnie się bardzo podoba)







Prosze o komentarze ^^

Paula <3


PS; Tu macie link do mojego Fotobloga^^ http://pauliinkaa.flog.pl/


1 komentarz:

  1. Dałaś linka do piosenki, nie? Dałaś tą piosenkę w Twojej playliście :)
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń