niedziela, 11 marca 2012

Tłumaczenie ostatniej sceny + zdjęcia + kartka z pamiętnika Niny nr2

Hejj !!

Na sam początek mam tłumaczenie ostatniej sceny.

Fabian: Myślałem o nas. O rozstaniach i kłótniach . Ale wiesz, że jesteś tą jedyną, prawda ?
Nina: Wybraną..
Fabian: Więc jesteś moją wybraną

<3 Ahh..  <3

. Na początek zdjęcia Klarizy i Any a potem już z odcinków.








Ostatnio polubiłam Joy.. :D

A teraz zdjęcia i gify z odcinków







Napis który "wyświetłiła" maska







To tyle ze zdjęć i gifów.



Kartka z pamiętnika Niny część 2.



Tulipan był owinięty tiulem. Pomiędzy listkami i tym tiulem leżało małe pudełeczko. Wzięłam je do ręki i otworzyłam. Był w nim piękny złoty łańcuszek z serduszkiem. Uśmiechnęłam sie i zaczęłam sie ubierać w mundurek. Zeszłam na dół i zapukałam do pokoju Fabiana. Otwożyłam dżwi i powiedziałam - Hej. Mógłbyś mi to zapiąć? Zapytałam i uśmiechnęłam sie. - Oczywiście.- odpowiedział. Gdy już zapiął wisiorek podziękowałam mu za  prezent i go przytuliłam. Poszliśmy do szkoły. Kiedy byłam już na korytarzu Amber zdyszana podbiegła do mnie. -Co się stało ?- zapytałam. -Spójż. pokazała mi różowe pudełko. -Co to? -Sama nie wiem- powiedziała. -Otwóż!! Otworzyła, a tam był wisiorek i kupon do HOUSE. -Od kogo to może być?-zapytała -Od Alfiego oczywiście.. -powiedziałam bez zastanowienia. - Ojej..Muszę mu podziękować... I pobiega.. tyle ją widziałam.. Uśmiechnęłam sie sama do siebie i poszłam na lekcje..





Proszę komentujcie !!


Paula <3

2 komentarze:

  1. Super notka;) Kiedy dodasz kolejną kartkę z pamiętnika.? ;*

    Paulaa. Wpadnij do mnie;);*

    OdpowiedzUsuń