niedziela, 25 marca 2012

Fotki+test o blogu.

Siemeczka.


Pięknie świeci u mnie słonko ale strasznie wieje wiatr.. :/ Ale co tam. Dla nas wiatr nie przeszkadza ^^ Wczoraj zrobiłam test o blogu. Informacje macie w kolumnie obok^^ Dla jasności podam je jeszcze raz tutaj.

Test o blogu. 3 osoby z największą ilością punktów zostaną nagrodzone ^^ (nagrody do ustalenia) Nagrody będa do wyboru:

-komentarze na twoim blogu.
-Polecienie twojego bloga na moim
-Wspominanie o twoim blogu w moich postach.

Link do testu macie w kolumnie ^^   POWODZENIA !!

Mam parę zdjęć !







Urocze ^^


Chciałam wam jeszcze powiedzieć, że od wczoraj pomagam prowadzić bloga dla Marty i Juli.




Paula <3

4komentarze= Kolejna notka ^^

5 komentarzy:

  1. Fajna notka, w tym teście mam 14/14 ;))

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka !! Kocham twój blog !!

    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. :)
    PS: też zrobiłam test i wyszło mi 14/14. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz jestem na tym blogu, ale teraz będę wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń