niedziela, 4 marca 2012

Wyniki Ankiet+ Soryy

Która z dziewczyn powinna mieć swój pamiętnik ?


Nina
9 (42%)
Amber
4 (19%)
Joy
8 (38%)
Mara
0 (0%)


Liczba głosów do tej pory: 21
Ankieta zamknięta
PS; Jednym  głosem wygrała Nina.. Nie wiem czemu ja byłabym za Joy.. Więc od czasu do czasu będzie kartka z pamiętnika Joy. :D
 
 
Kto powinien mieć swój pamienik (chłopcy)
 
 
Fabian
14 (66%)
Alfie
4 (19%)
Jerome
3 (14%)
Mick
0 (0%)

Liczba głosów do tej pory: 21
Ankieta zamknięta
 
Wygrał Fabian :D Skąd ja to wiedzaiałm
 
Którą parę lubisz najbardziej
 
 
Fabina <3 (Fabian i Nina)
8 (57%)
Almfi <3 (Amber i Alfie)
1 (7%)
Peddie<3 (Patricia i Eddie)
5 (35%)
Maroma<3 (Jerome i Mara )
0 (0%)

Liczba głosów do tej pory: 14
Ankieta zamknięta
 
Podoba Ci się nowy nagłówek ??
12 (70%)
Tak !! Bardzo Ładny..
12 (70%)
Nie.. dziwny jest..
3 (17%)
A ja wiem.. tamten lepszy. Tylko jakby był większ..
2 (11%)

Zmień swój głos
Liczba głosów do tej pory: 17
Liczba minut do końca głosowania: 33
 
 
 
Oki.. To tyle z ankiet.. :D
 
Miałam dzisiaj zrobić sesję Amber ale nie miałam czasu.. Najpierw przyjechała ciocia i zaraz po tym jak wyjechała poszłam z mamą do babci :D
 
Niebawem nowe ankiety :D
 
Paula <3

2 komentarze:

  1. Zmienisz nagłówek, czy Ci się nie podoba ; ((

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że mi się podbają nagłówki które zrobiłas.. Tylko że ten co mam teraz jest tu niedługo więc później wstawie twoje :D Nie martw się :D

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń