piątek, 2 marca 2012

Zdjęcia+ważna informacja+gify

Hejka !!

Dziś jak co dzień zdjęcia i gify !  Cóż innego. Bez nich byłoby za dużo czytania i nudno. Chociaż czasem jak sie pożądnie rozpisze to bywa dużo czytania :D Dziś na informatyce pisaliśmy coś tam w tabelkach i mój kolega siedzący obok - " Ale ty szybo piszesz.."  A ja do niego - " Mam wprawę.. Codziennie pisze z 5 osobami na raz to musze szybko przebierać palcami " :D  Chcę podziękowac Wikkki za to, że komentuje moje posty i za to, że tu zagląda <3  I oczywiście chcę polecić wam jej bloga http://secret-houseofanubis-wikkki.blogspot.com/  Jest naprawdę fajny !! Oki ja już nie gadam tylko wstawiam focie :D



Joy wygląda jakby miała płakac

 To słodkie jak złapali się za ręce tylko szkoda, że potem się zoriętowali, że się trzymają no i się puścili ;(




Hah :D


Victor i Vera;; Nienawidze ich !! AHh...




Ładnie wygląda w  "nowych" włosach


Kochana :P

Teraz dwie kartki + tłumaczenie

Było ich więcej ale nie chce mi się tłumaczyć <3


Do Niny :

Mam dla Ciebie zagadkę:
Co nie nosi ubrań,
patrzy na wszystkie dziewczyny dookoła,
I krzyczy na swojego chłopaka mimo wszystko ?

Kocham zagadki.
-Fabian


Do Fabiana:

Pamiętaj, Vera chce ukraśc wskazówkę.

Kocham Fabian


A teraz ta informacja..

Wciąż na tym blogu trwa konkurs na drugą blogerkę.. Nikt się nie zgłasza.. Jeśli ktoś chciałby poprowadzić ze mną bloga to napisz do mnie na mój email..
W nim napisz:
Jak masz na imię
Ile masz lat (obowiązkowo 12 + ( 12 i więcej )  
Dlaczego chcesz prowadziś ze mną bloga
Jakim będziesz posługiwac się Nickiem..
Czy będziesz sciągac od innych blogów i czy będziesz kopiowac..(wolę nie) :D
Jak często dodawałabyś posty
  A i musisz miec konto w blogerze.. :D

ZACHĘCAM DO BRANIA UDZAIU !!

Komentujcie i głosujcie w ankietach

Paula <3

4 komentarze:

  1. Fajna notka, przez przypadek (jak myślę) mamy w notkach 5 identycznych zdjęć ;D
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Są już obydwa nagłówki, musisz je 'ściągnąć' z mojego bloga, bo nie mogę ich TERAZ wysłać ich mailowo. Mam nadzieję, ze oba się podobają, i jeden będzie służył za nagłówek, a drugi może w przyszłości. Mam też nadzieję też, że oba opublikujesz jeszcze dzisiaj :D
    Mam nadzieję, że coś zrozumiałaś..:D
    Ile nadziei!
    Aliciaa.

    Super notka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna notka :)
    Z resztą tak jak każda.
    Dziękuję bardzo za polecenie :))
    Pozdrowienia :d
    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh .. Spokczko :D Zrozumiałam.. Sama tak niezrozumiale pisze więc mam mała wprawę :P

    Paula <3

    PS : Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń