czwartek, 8 marca 2012

Fotki+gify+kartka z pamiętnika Niny

Hejj !!

Już jutro piątek !! Ahh :D Jutro muszę mówić na ocenę wiersz Adama Mackiewicza.. Masarka :D Aaaa I Sto Lat wszystkim Kobietom !! Dziś dostałam czy (trzy) Lizaczki i breloczek i dwie czekoladki :* Hah :P Oki. Przechodze do notki.. Parę zdjęci i gifów

 To wygląda jakby Alfie był wybawicielem Niny. To skojażenie powoduje te światło podające na niego <3 hah Alfie Aniołek



Co za słodkie spojżenie :D



Chat z Mickiem




Spójżcie jak to ślicznie wygląda <3


Podobałby wam sie taki nagłówek ??
Piszce w komentarzach.


Postaram sie napisać kartkę z pamiętnika Niny :D

Cz. 1. 


Dzisiaj 8.marca.. Dzień kobiet. Amber już od wczoraj się szykuje. Nałożyła maseczkę na włosy i twarz, przetrzepała całą szafę i dobrała dodatki. Nie wiem czemu tak się cieszy.. Dzień jak codzień tylko z przypiskiem "Kobiet". Kiedy zaszłyśmy na dół ( ja i dziewczyny) w salonie stali chłopcy. Uśmiechneli się do nas a my do nich. Joy zrobiła wielkie oczy i już w podskokach szła do Fabiana.. Ha ha.. Minęła się z nim w połowie drogi.. Każdy z nich podszedł do jednej z dziewczyn i dał jej pięknego różowego tulipana. Ha,. Zgadnijcie do kogo kto podszedł.. Do Amber oczywiście Alfie, do Patrici, Eddie, do Mary, Jerome a do Joy....... Do Joy podeszła Trudi .. No i do mnie oczywiście Fabian. Ucieszyłam się, że nie podszedł do Joy. Szczerze to miałam nadzieję, że do niej nie podejdzie. Podarował mi tulipana. Podziękowałam pięknie i poszliśmy wszyscy jeść .. Wyobraź sobie, że Joy nawiała.. Pewnie było jej głupio.. Sam wiesz dlaczego. Po śniadaniu poszłam do pokoju. Popatrzyłam jeszce raz na kwiataka i zauważyłam coś pomiędy listkami.......




Piszcie czy wam się podobało.. :D

PS: Za jakiś czas poznacie nowe blogerki ! + Piszcie czy podoba wam sie nagłówek z Amber ??


2 komentarze:

  1. to przedostatnie zdjęcie Amber (to, co wygląda jak malowane :D) jest ładniejszym nagłówkiem :)
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej super notatka Niny dodasz nastepna.? Pliska;* i dawno cie na moim i alicii blogu nie bylo...:(

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń