wtorek, 27 marca 2012

zdjęcia+ciekawi mnie

Hejka !

Piszę dzisiaj trochę później bo byłam cały dzień na podwórku. (no nie cały bo jeszcze szkoła)
Na sam początek zdjęcia ..









Mail <3

Mały Brad ^^

Mała Nathalia :)

Nie mogę powiedzieć, że mały ale młodszy Victor(nie wiem jak się nazywa)

Mała Ana (Słodka ^^)


Mały Brukley ^^

Zachowaj spokój i kupuj buty!

Zachowaj spokój ponieważ chłopcy z Anubisa

(hah.. Nie wiem o co biega, ale gdybym mogła poprosić moją koachaną Paule ^^ )



A teraz ta część "Ciekawi mnie"

Wymyśliałam, że następna notka pojaw się ode mnie wtedy kiedy pod tą będzie minimum 7 komentarzy. Zobaczę komu tak na prawdę zależy na tym blogu..


Paula <3


7 komentarzy:

  1. Fajna notka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj , jedwabista notka. :)
    wejdz na bloga którego poleciłam ( jeśli oczywiście chcesz ) :)

    Pozdrawiam. :D

    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka.
    ps. Victora gra Francis Magee :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ana wyglada ssssłodkoo! Czekam na kolejną notkę! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze fajna notka,a po drugie napisałam recenzje twojego bloga.Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niedawno pojawiły się te same fotki z dzieciństwa...
    Fajna notka..

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne tłumaczone wygląda tak:

    Zachowaj spokój bo chłopcy z domu anubisa tworzą kółko dziania ( czyli inaczej szycia ubrań;*) Hahaha jak dla mnie to jest mega zabawne;);*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń