czwartek, 15 marca 2012

Gify z ostatniego odcinka+zdjęcia+PROSZE !!

Siemson !

Już jutro piątek :D W pn. mamy rekolekcje i nie ciecze się z tego powodu. Dlaczego ?! Prze cztery lekcje mamy rozwiązywać testy, które mają nas przygotować do testu szóstoklasisty.. :/ Omg.. Litości nauczyciele  !!! Jutro na szczęście mam jakieś luźniejsze lekcje, :P Uff.. Nie mam o czym pisać bo 2 sezon się skończył.. :/ Ale mam parę gifów i  zdjęcia .. (zawsze coś)





Wciąż dręczy mnie pytanie - Dlaczego Fabian tak bardzo przejął się tym, że Nina nałożyła Maskę. (jeśli ktoś wie to proszę napiszcie w komentarzu)

Jaki zonk..






 Ostatni dialog między Fabiną (oczywiście w 2 sezonie)
Tłumaczyłam go już kiedyś ale zrobię to jeszcze raz.

Fabian- Wiesz, że jesteś tą jedyną, prawda ?
Nina- Wybraną..
Fabian-Więc, moją wybraną

(tłumaczony z napisów na zdjęciu)

I jeszce dwie fotki Patrici i Alfiego




A teraz ta część PROSZĘ !


Otóż. Prawie wcale nie komentujecie... Ja wiem, że na tego bloga wchodzi więcej osób niż tylko Paula:*, Wikkki i Megi .. A one tylko komentują.. Jeśli prowadzicie bloga to sami wiecie jak to  jest kiedy pod notką nad którą sie napracowaliście nei ma ani jednego komentarza. Na innych blogach te komentarze są od 6 do 12.. Czemu tak nie jest na tym blogu. I jeśli pomyślicie, że napisze komentarz żeby jej przykro nie było to bardzo proszę róbcie to może nie pod każda notką ale co którąś. Poświęcam swój czas, prace.. Komentuje dużo blogów. A w zamian dostaje tylko 3 komentarze od tych samych osób. Nawet jeśli nie masz konata możesz komentowac jako anonim. Będzie mi naprawdę miło jeśli weźmiecie sobie moja prośbę głęboko do serca i zaczniecie komentować. Bardzo o to prosze i z góry dziękuje, (szczególnie Megi :*, Wikkki:*, Pauli i innym którzy komentują) :D


Paula <3











5 komentarzy:

  1. Ja czuję się podobnie do ciebie... Niby mój blog ma większą oglądalność, ale moich postów praktycznie nikt nie komentuje... (oprócz ciebie).. Dziewczyny zawsze mają ponad 5 komentarzy tylko u mnie takie pustki...

    Fajna notka ;D

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie to samo, ale staram się komentować też u innych, Wika999 u cb też, choć blog obserwujęod niedawna.

      Fajna notka.

      Megi ;**

      Usuń
    2. Wiesz ja prowadzę aż 5 blogów i na żadnym prawie nie ma dużo komentarzy. Nie przejmuj się. Twoje notki są super.

      Usuń
    3. 1. Twój blog jest super ja napewno będę go komentowac.;*
      2. Jeśli chcesz się dowiedziec dlaczego tak sie przejol zapraszam do mnie juz wkrotce bedzie to wyjasnione w polskiej wersji mojego osobistego tlumaczenia.;*

      Paulaa.
      Ps. Nie chcialo mi sie logowac.;*

      Usuń
  2. bardzo fajny blog :) ale nie tylko na waszym blogu nie chcą komentować. ja też prowadze bloga, ale o MovieStarPlanet i też nie komentują. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń