niedziela, 18 marca 2012

Kartka z pamiętnika Alfiego+Zdjęcie z akcji

Hejka !

Nie wiem o czym mam pisać, dlatego zrobię kartkę Alfiego :D Ale za nim dodam zdjęcie, które zrobiłam wczoraj. Dotycza akcji "Coś co przypomina ci HoA"


Firanka w pracy mojej mamy. Mi to przypomina oko Horusa.

Przypominam, że akcja trwa. Wysyłajcie na mój email zdjęcia, żeczy z która kojaży wam sie z HoA. Wysyłajcie mi zdjęcia+swoje imię

I jeszcze fajne zdjęcie Londynu:

 Ha ha ..  Ulica Mercer ^^ Joy Mercer :D

I katrka Alfiego.




Dzisiaj w nocy nie mogłem zasnąć. Wstałem i podeszłem do okna. Siedziałem i wpatrywałem sie w niebo szukając znaków od kosmitów. Wyobraź sobię, że zobaczyłem spadającą gwiazdę. Spadająca gwiazda spełnia życzenia więc pomyślałem dwa. Pierwsze, żeby Amber mnie kochała, a drugie, żebym w końcu zobaczył kosmitów albo chociaż ufo. Znudziło mi się siedzenie prze oknie. Byłem głodny i chciałem do łazienki. Wiedziałem jednak, że nie mogę iść, ponieważ wtedy może lecieć akurat ufo. Potrzeby byłe silniejsze ode mnie. Biegiem popędziłem do łazienki a potem do kuchni.Wróciłem i to co zobaczyłem było nieziemskie !!!

Dzisiaj to tyle.
Bierzcie udział w akcji (nagrody oczywiście będą^^)

Piszcie czy podobała wam sie kartka Alfiego.

KOMENTUJCIE NASZE POSTY !!


Paula <3

2 komentarze:

  1. Super post, może wezmę udział w akcji, ale nie jestem pewna, bo mam jeszcze wziąć udział na 2 innych blogach..

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń