poniedziałek, 19 marca 2012

Zdjęcia+gify+cel 3 sezonu ??

Siemson <3

Jak tam poniedziałek? Znalazłam parę zdjęć i gifów, więc zaczynam..


Kocham to zdjęcie !! <3













Ostatnio czytałam gdzieś, że podobno celem poszukiwań Sibuny w trzecim sezonie mają być drzwi Anubisa (Anubis dors). Nie jest to potwierdzone w 100 %. Dla mnie to trochę dziwne. W pierwszyme sezonie chodziło o kielich, w drugim o maskę a w trzecim możliew, że o drzwi. Hah Tak se niedawno pomyślałam, że jak powstanie czwarty sezon to może trzeba będzie znaleść tajne pomieszczenie. Czemu nasunęło mi się tajemnicze pomeszczenie ? Może trzeba będzie wstawic tam drzwi z 3 sezonu, następnie ustawić w nim kileich a na sam koniec wejść przez drzwi do pomieszcenia w masce z 2 sezonu.. haha .. Moje fantazja <3

 I tu macie jeszcze świetną piosenkę!!


KOMENTUJCIE !!

Paula <3


2 komentarze:

  1. Super notka.! Haha drzwi.xd ;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :)
    Trochę dziwne, szukać czegoś tak wielkiego jak drzwi ;d;d

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń