sobota, 31 marca 2012

Zdjęcia+na pewno+dlaczego ??

Hejka ^^


Dzisiaj tak późno bo cały dzień mnie nie było w domu .. Zacznę od Na pewno. Otóż na 100% notki nie pojawią się ode mnie w oktesie świąt.. Bracia przyjadą jutro a mój tata niestety nie kupił urządzenia do Wifi... :/  Przykro mi bardzo.. Przepraszam !!

Mam parę notek dotyczących KCA..







A teraz Dlaczego ?

Dlaczego przestaliście komentować ? ? Nie będę wygłaszac mowy ale jest mi bardzo przykro.. (chociaż powinnam powiedzieć NAM) Zawiodłam się. :/


Drogi anonimku mam smutna wiadomość.. Pisałeś, że czekasz na kartkę z pamiętnika.. Niestety będzie raczej po świętach..


Paula <3

4 komentarze:

  1. Fajna notka. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka, ja też raczej nie będę pisać w czasie świąt.

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka :D
    Nie przejmuj się u mnie komentują najwyżej 2,3 osoby :)
    ~Trixie:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.! Nie przejmuj się.! Ja napewno bd komentować.;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń