piątek, 30 marca 2012

Zdjęcia+ważna informacja

Siemson <3


Już piątek. Nie cieszę sie z tego powodu poniewaz we wtorek mam test szósto klosisty :/ Masakra..
Dzisiaj przez Olę chodziłąm po szkole i śpiewałam piosenkę 1D. Niby ich nie słucham ale ta akurat wpada w ucho ^^.















A teraz ważna informacja :

W najbilższym czasie nie pojawią się od mnie notki. Jutro jeszcze będzie ale w niedziele raczej nie. W okresie świąt też raczej nie. Powód ?! W niedziele po połudzniu przyjadą moi bracia. Ja mam jednego laptopa a mój brat drugiego.  Jeżeli tata nie kupi urządzenia do wifi nie bd mogła dodawać notek. Moich braci jest 2 i oni dużo czasu siedzą przed kompem.. Więc ja bd musiała się trochy naczekac na swoją kolej.. I po za tym nie mam na kompie mego brata zdjęć. Więc z góry przepraszam za moją nieobecność !!

Paula <3

PS: Komentujcie !!

3 komentarze:

  1. Spoko notka, szkoda, że nie bd notek, ale wiadomo, musisz czekać na swoją kolej ;DD

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj współczuję dwóch braci domu...;*

    Ps.zaczekamy troszeczkę na twoją kolejną notkę.;);*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka :)
    Czekam na kolejną :]

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń