czwartek, 1 marca 2012

Mało zdjęć+Wynik..

Hejj!!

Pisze tak na szybko.. Mam mało zdjęć ale co tam:D Na początku chciałam wam Bardzo podziękowac za to, że mnie nie zostawiacie i za to, że czytacie bloga i komentujecie posty. Blog trwa już chyba dwa tygodnie i trochę i jest już ponad 600 Wejść i 33 komentarze. Dziękuje wam za to !!  Zauwazyłam już na blogu Alci i Pauli, że dziewczyny się wyżalały bo mało osób komentuje uch posty. Jesli możne to też się wyżale.. Bardzo dbam o tego bloga, staram sie dodawać ciekawe posty i dużo zdjęc i gifów.. Organizuje konkursy ale moło osób bierze w nich udział.. Jest konkurs na drugą blogerkę. Trwa już z dwa tygodnie i do tej pory nikt się nie zgłosił.. Przykro mi z tego powodu.. Tak samo mi przykro bo pod moimi notkami pojawiają się max 4 komentarze.. A jeszcze uprościłam wam sprawę bo usunęłam te literki.. Mimo tego i tak moło kto komentuje.. Hm,. No trudno. Już pogadałam.. Sorka, że tak się rozpisałam..


Parę foteki i gifów..









I mam już osobę która zajęła pierwsze miejsce w konkursie.. Napisała jako pierwsza i dostała max punktów.. A jest to Alcia..  Gratulację !

Twój blog już od dawna jest w polecanych więc tylko jeszce 10 komentarzy <3 Dziękuję, że wzięłas udział :P

+ Pardzo proszę o przemyśleniu mojego wyżalenia się 

Paula <3

7 komentarzy:

  1. Dzięki.
    Serio kupił kaktusy? :DD
    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. PS: Jestem A L I C I A A .
    PPS:Chcę usunąć te literki i wiem jak, tylko jak się robi stary interfejs bloggera.?
    PPPS: Nagłówek z Fabiną jutro, ten z Amb`s dostałaś ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się tym :)
    Twój blog jest super.
    Ja też się staram.Ogłosiłam konkurs ,już się zakończył i nikt nie wziął w nim udziału.
    Nie poddawaj się.Na pewno ]będzie lepiej :]
    Pozdrowienia :)
    ~Trixie ^ :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa :D Dobrze.. Przepraszam za pomyłkę ALICIAA .. Na serio kupił kaktusy :P Musisz wejść po prostu w PROJEKT I tam będziesz miła takie jakby koło co jest na statkach. po prawej zaraz obok takiego krutkiego napisu.. Tak wiem trochę chaos.. :P

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, zrobiłam :DD
    Aliciaa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się ;D Na początku gdy miałam mniejszą oglądalność to nikt komentował moich postów.. Zobaczysz nie długo się rozkręci ;D Staraj się go rozgłaszać na jakich się tylko da stronkach ;) Na nickelodeon na facebooko..;D Na pewno dasz radę ;D

    Wikaa999

    OdpowiedzUsuń